The emanations of a rebellious brain

hi Idk what to say, I write sometimes lol

The emanations of a rebellious brain

hi Idk what to say, I write sometimes lol

ورونیکای درونم

Saturday, 27 August 2022، 10:24 PM

سلام {به احتمالا خواننده های آینده وبلاگ}
این منم
شما قراره منو به اسم ورونیکا بشناسید
این اولین پستیه که اینجا میزارم و حس خوبی به این موضوع دارم
اینجا سعی میکنم خودم باشم، به دور از ایده آل گرایی ها و کمالگرایی های واگیردار سوشال مدیا
به دور از خود فرهیخته پنداری ها
اینجا، من منم
با تمام نقص هام

در وصف خودم، چیزی برای گفتن ندارم
آدمیزاد پیچیده تر ازیناس که کلمات بتونن توصیفش کنن
گاهی حس میکنم حتی خودمم خودمو خوب نمیشناسم

نفس عمیق.

اینتر.
 

22/08/27
Voronica Yang

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی